Zadania Agencji:
Stworzenie ulotki będąca elementem kampanii rebrandingowej firmy ConvaTec.
Ulotka miała być częścią kampanii „Mogę czuć się dobrze” skierowanej do ludzi po Stomii.
Zadania Agencji:
Stworzenie ulotki będąca elementem kampanii rebrandingowej firmy ConvaTec.
Ulotka miała być częścią kampanii „Mogę czuć się dobrze” skierowanej do ludzi po Stomii.
Sposób realizacji:
Grafika przedstawia szczęśliwą rodzinę (2+2) w trakcie wspólnej zabawy. Mężczyzna po stomii, dzięki zastosowaniu produktu z serii Esteem ® może radośnie spędzać czas ze swoją rodziną.
Wizual powstał w programie Adobe Photoshop jako montaż elektroniczny wykonany z kilku zdjęć.
Wektorowe logotypy były modyfikowane w programie Adobe Illustrator.
Reklama w wersji produkcyjnej została wykonana w programie Adobe InDesign