Zadanie Agencji:
Projekt i realizacja edukacyjnej kampanii billboardowej, zachęcającej kierowców do regularnego robienia przeglądów technicznych.
Sposób realizacji:
Opracowanie hasła wiodącego kampanii:
„Nie czekaj na awarię. Dla bezpieczeństwa zrób przegląd.”
Przeprowadzenie castingu, a następnie jednodniowej, plenerowej sesji zdjęciowej. Wybór odpowiedniego ujęcia, które przedstawia dwoje młodych ludzi, którzy gdzieś na trasie, w szczerym polu, pchają swój zepsuty samochód. Zapomnieli o przeglądzie przed wyruszeniem w długą trasę. Teraz już nie dojadą do celu.
Zdjęcie do billboardu zostało opracowane w programie Adobe Photoshop.
Wektorowe logotypy marek firm branży motoryzacyjnej – inicjatorów kampanii, były modyfikowane w programie Adobe Illustrator.
Pliki do druku billboardu zostały wykonane w programie Adobe InDesign.
Agencja Reklamowa PRYZMAT planowała i zamawiała lokalizacje nośników oraz koordynowała przebieg kampanii.